Turkcell Sunucu Paketleri 2022

 İşletmelerin kurumsal websitelerinin barındığı sunucunun önemi büyüktür.Süreklilik,7/24 hizmet,muhatap bulabilme,kalite,trafik dengeleme ve yönetim panelinin kolay yönetilebilmesi önemlidir.

Turkcell Yeni Nesil Sunucu kampanyası 2022 yılı boyunca geçerli olacak fiyat sabitliği ile dikkate alınması gereken bir şirket.

Turkcell-sunucu-hosting-fiyatlari-2022


Turkcell Sunucu Paket Özellikleri ve Fiyatları

Başlangıç Paketi

VCPU       2

RAM         4GB

DISK         100GB SAS

İşletim Sistemi Windows

Yedekleme  100GB

Entegre Güvenlik

Self Yönetim

654 TL/AY

Standart Paket

VCPU       4

RAM         8GB

DISK         200GB SAS

İşletim Sistemi Windows

Yedekleme  200GB

Entegre Güvenlik

Self Yönetim

973 TL/AY

Pro Paket

VCPU       8

RAM         16GB

DISK         500GB SAS

İşletim Sistemi Windows

Yedekleme  500GB

Entegre Güvenlik

Self Yönetim

1714 TL/AY

Durum Değerlendirmesi

Mevcut Hosting firmalarına nazaran fiyatın biraz yüksek olduğunu söyleyebiliriz.Ancak kaliteli ürün her zaman pahalıdır malumunuz.Şirketinizin veya bireysel websitenizin devamlılığı ve uzun yıllar ayakta kalması planınız var ise tercih edebilirsiniz.

Turkcell Yeni Nesil Sunucu paketleri arasında ayrıca bu 3 paket dışında bir de Self Paket mevcut,websitenizin trafiğine,içeriğindeki resim,video kalitesi ve büyüklüğüne göre kendiniz RAM,DISK ve yedekleme alanlarını belirleyebilir ve çıkan fiyat bütçenize uygun değilse özellik seviyesini düşürme veya yükseltme yapabilirsiniz.


Son